1. Bendrosios nuostatos
1.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti taisykles ir sąlygas bei koreguoti ar pridėti naujų nuostatų, atsižvelgiant į teisinius reikalavimus. Pirkėjas, norėdamas įsigyti internetinėje parduotuvėje skelbiamas prekes, privalo sutikti su taisyklėmis ir sąlygomis, paskutiniame apsipirkimo lange prieš atliekant apmokėjimą, pažymėdamas varnele ties privalomu punktu: “Sutinku su internetinės parduotuvės taisyklėmis ir sąlygomis“. Naujausią taisyklių ir sąlygų versiją pirkėjas visuomet galės matyti internetinės parduotuvės skiltyje „Taisyklės ir sąlygos“.
1.2. Taisyklės, su kuriomis sutinka pirkėjas perkant prekes iš internetinės parduotuvės „Brigitte.lt“, yra privalomo pobūdžio teisinis dokumentas. Jame yra apibrėžtos pirkėjo ir pardavėjo teisės ir pareigos, taip pat sąlygos dėl prekių įsigijimo ir apmokėjimo, prekių pristatymo ir grąžinimo, abiejų šalių atsakomybės bei kitos susijusios nuostatos.
1.3. Pirkti internetinėje parduotuvėje „Brigitte.lt“ turi teisę:
1.3.1. Asmenys nesulaukę pilnametystės, nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turėdami globėjų, rūpintojų ar tėvų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.2. Fiziniai asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka bei sulaukę 18 metų;
1.3.3. Juridiniai asmenys;
2. Pirkimo-pardavimo sutartis ir jos sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis yra laikoma sudaryta, kai pirkėjas pasirinkęs prekes, suformavęs krepšelį ir paspaudęs mygtuką „Apmokėti” pateikia užsakymą bei gauna tai patvirtinantį elektroninį laišką nuo pardavėjo.
3. Pardavėjo teisės bei pareigos
3.1. Jeigu pirkėjas kelia pavojų elektroninės parduotuvės darbui, saugumui ar stabilumui, pardavėjas turi teisę neperspėjęs apriboti ar nutraukti pirkėjo teisę naudotis šia internetine parduotuve arba pašalinti pirkėjo paskyrą.
3.2. Esant nenumatytoms aplinkybėms, pardavėjas pasilieka teisę dalinai ar visiškai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai neinformuodamas pirkėjo iš anksto.
3.3. Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti pirkėjo užsakymą be išankstinio įspėjimo, jeigu jis neapmoka už prekes per 2 kalendorines dienas.
3.4. Pardavėjas turi teisę nuspręsti nevykdyti sandorio su pirkėju, kuris per paskutinius 12 mėnesių kelis kartus atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties ir atliko prekių grąžinimą.
3.5. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti pirkėjui užsakytas prekes į nurodytą adresą Lietuvos paštu arba į siuntų atsiėmimo punktą, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo užsakymo metu.
3.6. Jei pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pateikti pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti panašią prekę. Jei pirkėjas atsisako priimti panašią prekę, pardavėjas turi grąžinti už prekę sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo raštiško prekės atsisakymo.
3.7. Prekių kainos, rodomos „Brigitte.lt“ internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme, yra nurodomos eurais. Pardavėjas turi teisę keisti prekių kainas, be išankstinio įspėjimo.
4. Pirkėjo teisės bei pareigos
4.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti prekes remiantis „Brigitte.lt“ internetinės parduotuvės nustatyta tvarka bei taisyklėmis.
4.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes elektronine bankininkyste arba bankiniu pavedimu į pardavėjo (įmonės „Immis, MB“) banko sąskaitą esant mokėjimo paslaugos sutrikimams pardavėjo internetinėje parduotuvėje ar atskiram susitarimui.
4.3. Pirkėjas turi teisę atšaukti prekių pirkimo-pardavimo sandorį su pardavėju, apie tai informuodamas jį raštu (elektroniniu paštu: info@brigitte.lt, nurodant norimą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
4.4. Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise tik jei pakuotė ar prekė nebuvo pažeista arba nebuvo pakeista jos prekinė išvaizda (jei ji nebuvo naudojama). Parduodamas bendras prekės bei jos pakuotės komplektas, todėl ketinamos grąžinti prekės pakuotė negali būti pažeista, jei pažeidimas nėra būtinas apžiūrėti įsigytą prekę. Tokio pobūdžio, nebūtinas, pakuotės pažeidimas yra laikomas pirkėjo rūpestingumo pareigos nevykdymo pasėkme, atitinkamai sukuriančia pirkėjui pareigą pilnai atlyginti sumažėjusią prekės vertę.
4.5. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti už jas bei jų pristatymą (jei pristatymo kaina taikoma).
4.6. Jei pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys keičiasi, jis turi nedelsiant juos atnaujinti.
4.7. Pirkėjas įsipareigoja neatskleisti savo prisijungimo informacijos trečiosioms šalims. Jei pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis turi nedelsdamas apie tai informuoti pardavėją, pasinaudodamas susisiekimo informacija nurodyta skiltyje „Kontaktai“.
4.8. Naudodamasis „Brigitte.lt“ internetine parduotuve, pirkėjas įsipareigoja laikytis šių taisyklių nepažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymų ir teisės aktų.
5. Prekių pristatymas
5.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes pirkėjui laikantis terminų, nurodytų skyriuje „pristatymas ir grąžinimas“. Šie terminai yra preliminarūs. Šie terminai netaikomi, jeigu užsakomų prekių likučiai pardavėjo sandėlyje nepakankami. Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali būti atidėtas dėl nenumatytų aplinkybių.
5.2. Prekės siunčiamos Lietuvos Paštu, pirkėjo nurodytu adresu (išskyrus Kuršių Neriją) arba į pasirinktą siuntų atsiėmimo punktą.
5.3. Pirkėjas, nutraukdamas pirkimo-pardavimo sutartį pagal šias taisykles, privalo sumokėti visas tiesiogines išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu, pardavėjui.
6. Prekių keitimas ir grąžinimas
6.1. Remiantis CK 6.22810 pirkėjas turi galimybę nutraukti internetu sudarytą pirkimo-pardavimo sutartį (išskyrus numatytas išimtis). Prekės nėra grąžinamos, jei buvo pagamintos pagal individualų užsakymą.
6.2. Grąžinti ir pakeisti prekes pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, kai prekė paruošta atsiimti Lietuvos Pašto skyriuje arba siuntų atsiėmimo punkte, iš anksto apie tai pranešęs pardavėjui 4.3 punkte numatyta tvarka.
6.3. Prekė turi būti grąžinama originalioje, tvarkingoje pakuotėje, nepanaudota. Prekė turi būti nepažeista ir turėti tą patį komplektą kaip ir gautą pirkimo metu. Grąžinimo metu privaloma pateikti įsigijimo dokumentą.
6.4. Pirkėjas gali grąžinti prekes naudojantis Lietuvos Pašto ar siuntų atsiėmimo punktų paslaugomis. Jei grąžinimo priežastis yra 4.3 punkte nurodyta teisė, pirkėjas turi apmokėti grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama netinkama ar nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja jas pakeisti tinkama ir kokybiška preke. Jei analogiškų prekių nėra, pardavėjas privalo grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.
6.5. Pirkėjui nesilaikant šiose taisyklėse ir sąlygose numatytos tvarkos, pardavėjas pasilieka teisę grąžinamų prekių nepriimti.
7. Kokybės garantija
7.1. Pardavėjas garantuoja internetinėje parduotuvėje „Brigitte.lt“ esančių prekių kokybę.
7.2. Garantija yra negaliojanti, kai prekę sugadina pirkėjas (netinkamai naudoja, neprižiūri, tyčia ar dėl neapdairumo sugadina prekę ar pakuotę), taip pat, kai prekė natūraliai nusidėvi.
7.3. „Brigitte.lt“ internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių spalva, dydis ir tekstūra gali šiek tiek skirtis, nes prekės yra rankų darbo, taigi tokie skirtumai nėra laikomi prekės kokybės trūkumais.
7.4. Jei yra nustatomas kokybės trūkumas, iš pardavėjo pusės, turite teisę reikalauti:
7.4.1. Nemokamai prekę sutvarkyti;
7.4.2. Nemokamai pakeisti į prekę be kokybės trūkumų;
7.4.3. Proporcingai sumažinti prekės kainą;
7.4.4. Nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, grąžinant už prekę sumokėtą sumą, išskyrus atvejus, kai prekės trūkumas nėra laikomas didelės reikšmės.
7.5. Jei pirkėjas nutaria kreiptis dėl prekės kokybės trūkumo, tai jis gali padaryti pateikęs užklausą pardavėjui el. paštu: info@brigitte.lt, taip pat skiltyje „Kontaktai“ esančia kontaktine forma arba privačia žinute per mūsų „Facebook“ ar „Instagram“ puslapį.
7.6. Pirkėjo gautą užklausą pardavėjas išnagrinėja ir susisiekia su pirkėju per 5 darbo dienas.
7.7. Esant poreikiui, pardavėjo prašymu, pirkėjas privalo pristatyti brokuotą prekę išsamiam tūkumo įvertinimui.
7.8. Prekės trūkumui pasitvirtinus, pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti, nemokamai sutvarkyti, pritaikyti nuolaidą arba grąžinti už ją sumokėtą sumą (išskyrus atvejus, kai trūkumas nėra didelės reikšmės).
8. Pretenzijos bei ginčai
8.1. Jei pirkėjas mano, kad jo teisės yra ar buvo pažeistos, jis gali raštu kreiptis į pardavėją dėl susiklosčiusios situacijos. Pirkėjas gali išdėstyti savo pretenzijas el. paštu, adresu: info@brigitte.lt.
8.2. Pardavėjas, gavęs pirkėjo pretenziją, įsipareigoja ją išnagrinėti per 14 darbo dienų ir pateikti išsamų, argumentuotą atsakymą raštu.
8.3. Jei problemos išspręsti nepavyksta ir pardavėjo atsakymas pirkėjo netenkina arba jis nėra pateikiamas, pirkėjas turi teisę kreiptis į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kurioje ginčai sprendžiami neteismine tvarka. Šios institucijos adresas yra Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius. Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt.
9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas yra atsakingas už pirkimo bei registracijos formoje įvestų duomenų tikslumą.
9.2. Pirkėjas yra atsakingas už nesklandumus, kilusius dėl pirkimo ar registracijos formoje įvestos klaidingos ar netikslios informacijos.
9.3. Pirkėjas įsipareigoja saugiai laikyti informaciją, skirtą prisijungti prie internetinės parduotuvės, neatskleisti ar nenutekinti jos kitiems asmenims. Įsipareigoja nesuteikti kitiems asmenims galimybės pasinaudoti jo informacija. Bet kokie veiksmai atlikti pasinaudojus pirkėjo duomenimis laikomi atliktais paties pirkėjo ir pirkėjas prisiima pilną atsakomybę už šių veiksmų sukeltus padarinius.
9.4. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę, už padarinius ir nuostolius kilusius nesilaikant pardavėjo pateiktų rekomendacijų bei šių taisyklių ir sąlygų.
9.5. Pardavėjas nėra atsakingas už kitų internetinių svetainių pateikiamą turinį, net jei jos yra pasiekiamos per pardavėjo internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.
10. Asmens duomenų apsauga
10.1. Pardavėjas turi teisę į pirkėjo nurodytų asmens duomenų rinkimą bei apdorojimą, kai tai yra reikalinga tinkamam užsakymo įvykdymui. Pardavėjas gali naudoti pirkėjo asmens duomenis informacijos pateikimo bei reklamos tikslais tik su pirkėjo sutikimu.
10.2. Pirkėjas turi teisę uždrausti rinkti bei apdoroti jo asmeninius duomenis rinkodaros tikslais apie tai informuodamas pardavėją el. paštu: info@brigitte.lt, išskyrus atvejus, kai tai reikalinga pirkimo-pardavimo sutarties įvykdymui arba užsakymo apdorojimui.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
11.2. Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių ir sąlygų, tretiesiems asmenims be rašytinio Pardavėjo sutikimo.
11.3. Nesutarimai kylantys ar susiję su pirkimo-pardavimo sutartimi tarp pirkėjo ir pardavėjo yra sprendžiami derybų būdu. Jei abiems šalims priimtino susitarimo pasiekti nepavyksta, nesutarimai sprendžiami remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.